me-and-alice-Arla-workshop-seminar-event.jpg

ARLA FOODS
UDVIKlingsworkshop (45 deltagere)
Sukkerhallen

 

ARLA Foods marketingafdeling stod med udfordringen hvor der skulle afvikles en intens to-dages brand workshop for 45 internationale deltagere, som led i deres nye internationale marketing strategi.

Her var det alfa-omega for ARLA foods marketingafdeling at den begrænsede tid blev udnyttet optimalt og at afviklingene samt ramme-forholdene var helt i top, hele vejen igennem forløbet.

For at sikre en fejlfri afvikling samt rammer der inspirerede, udvalgte ARLA Foods Me & Alice til at stå for total-planlægning, koordinering og eksekvering af workshoppens rammer og forplejning henover de to dage.

Rammerne var fantastiske - her var højt til loftet, en super atmosfære, som skabte grobund for kreativitet og for at tænke store tanker.
— Marianne Ladegaard, ARLA FOODS

 

ARLA Foods internationale workshop deltagere nød blandt andet glæde af:

  • Store lokaler med det nyeste AV-udstyr.
  • Lækker morgenmad fra vores samarbejdspartner Brødflov.
  • Utraditionel smørrebrød til frokost leverede af vores samarbejdspartner Foodoir.
  • Kaffe, frisk lemonade samt friske frugt og hjemmelavede snacks igennem dagene.
  • On-site værtskab og service igennem hele forløbet.