Personlig service vs. robotisering.

Omend det er flot at Gaest.com vandt Guldægget og Morten Strunge kan lide deres koncept, så ser det ud som om, at fokus mere og mere bliver på rent scale, den potentielle værdiansættelse og historien der kan brygges herfra.

"Scale or die" nævnes der.

Men det må ikke være på bekostning af værtskabet.

Vi er af den overbevisning at det uformelle og gode, personlige, værtskab skal frem igen.
Dette værtskab handler ikke om optimering og effektivisering af processer, men om at få folk til at sænke skuldrene, smile og føle sig tilpas og blive taget kærligt af.

Vi vil tages imod og beværtes af én, som har sat sig ind i indholdet og ved noget om hvad der serveres. Han/hun skal gå ind i folk med træsko på.

En robot har ikke empati.

Vi savner relationen og det personlige, som at bistå diverse HR chefer og deres managers med location scouting, catering, mødefaciliteter samt sætte os ind i behov og intention, som alt sammen skal være med til at få skabt en oplevelse, der stikker ud.

Som de fleste andre virksomheder så ønsker vi i Me & Alice også, at optimere diverse arbejdsgange, så længe at det ikke går ud over vores kerne værdier - det omhyggelige og familiærer. 

I Me & Alice minder vi ofte hinanden om denne personlige service. Kunder er for os gæster, som der skal tages hånd om fra første håndtryk.

 
Værtskab.jpg