Der skal altid være 100% styr på logistikken til dit event

... Hvis teknikken svigter, er det altid det, folk husker. Derfor er flow og teknik alfa-omega. Vi har altid en elektronisk evaluering efter mødet - det er både af de fysiske rammer, indhold, lokationen og så videre. Det er vigtigt for optimering.
— MEDARBEJDER, RAMBØL

Nøje planlægning og skræddersyede koncepter - det er grundtanken bag Me & Alice. Sådan tager vi fat i de problematikker vores kundesegment er optaget af. Og når flow og teknik er alfa-omega – så bruger vi det aktivt i planlægningen.

Det er uhyre vigtigt, at det faglige event, som du har og dine kollegaer har lagt mange kræfter i, bliver afviklet helt og aldeles som ønsket. I har lagt en plan for indholdet - og teknik, forplejning og visuelle rammer skal understøtte netop dette. Sådan opnår i at flowet på en planlagt dag ikke afbrydes.

Hvordan kvalitetssikrer vi så logistikken? Det gør vi ved altid at være til stede. Før, under og efter.

I vores erfaring, er udpegelsen af en event-ansvarlig, den bedste måde at eliminere misforståelser. Vi sørger for, i tæt samarbejde med jeres event-ansvarlige, at vi har afdækket alle mulige – og et par umulige scenarioer,  så vi kan reagere prompte – og ofte uden at skulle forstyrre, skulle noget problematisk opstå.

1-me-and-alice-event-venue-logistikkens-rolle-i-dit-event-blog copy.jpg

Her er et par steps vi altid går igennem i timerne op til et event:

  • Kontakt med venue dagen før begivenheden. Vi gennemgår inventar og udstyr for at sikre os, at intet mangler og alt virker.

  • Vi møder tidligt ind, så alt er klappet og klart før deltagerene ankommer.

  • Vi dobbelttjekker, at teknikken spiller – alt fra PA til projektorer skal virke uden tøven!