ARLA FOODS

UDVIKLINGSWORKSHOP

ARLA FOODS

Rammerne var fantastiske - her var højt til loftet, en super atmosfære, som skabte grobund for kreativitet og for at tænke store tanker.
— Marianne Ladegaard, ARLA FOODS

CASE

ARLA Foods marketingafdeling skulle afvikle en brand workshop for 45 internationale deltagere, som led i deres nye internationale marketingstrategi.

Alfa-omega for ARLA foods marketingafdeling var, at den begrænsede tid (2 dage) blev udnyttet optimalt og at afviklingen, samt ramme-forholdene var helt i top, hele vejen igennem forløbet.

For at sikre en fejlfri afvikling, og inspirerende rammer, valgte ARLA Foods Me & Alice til at stå for total-planlægning, koordinering og eksekvering af workshoppens rammer og forplejning henover de to dage.

KONCEPT

Sukkerhallen var oprindeligt pakhus for Sukkerraffinaderiet Phønix, der udskibede sukker herfra. Sukkerhallen virker rå og elegant på samme tid. Selve hallen er et lyst og åbent rum til at arbejde i – med virkelig god akustik. Her havde vi mulighed for at inddele rummet i mindre ‘rum’, og give ARLA FOODS de optimale betingelser for deres workshop.

Deltagerne nød de store lokaler med det nyeste AV-udstyr, lækker morgenmad fra Brødflov og til frokost utraditionel smørrebrød fra Foodoir. Desuden kaffe, frisk lemonade samt frisk frugt og hjemmelavede snacks.

Fotos: © 2018 Me & Alice