ENNOVA

KUNDEKONFERENCE 2018

ENNOVA

Det har været en fornøjelse for Ennova at samarbejde med Me & Alice omkring vores konference. Mads udviser en god forståelse for, hvem vi er som virksomhed, og hvad der er vigtigt for os. Vi ønskede et lidt anderledes sted for vores konferencer. Undgå kedelige hotelkonferencer. Mads løste opgaven flot og fandt et rigtig godt sted med sjæl og karakter, som vores deltagere synes var sjovt og anderledes.

— Nicholas Vinther Skov, Head of CX Advisory


CASE

Ennova ønskede en kundekonference, der fungerede som en interessant platform at dele feltets nyeste viden, lærerige cases og erfaringer fra. Deltagerne skulle tilbringe en dag i selskab med knap 100 af Danmarks mest ambitiøse kundeeksperter og lytte til eksperter og topledere fra Grundfos, Fremforsk, Arriva Tog og Telmore.

Konferencens formål var at samle Danmarks dygtigste folk inden for arbejdet med kundeoplevelser - både på talerstolen og blandt deltagerne. Dagen var specifikt målrettet ledere med ansvar for kundeoplevelsen og specialister, som arbejder med at professionalisere indsatsen omkring kundeoplevelser.

Udfordringen var at finde en location, der i udtryk kunne imponere og inspirere, og danne rammen for resten af konceptet, der skulle indeholde wow-faktor og dokumentation.

KONCEPT

Me & Alice blev hyret til at stå for totalplanlægningen af det foreslåede koncept, som blandt andet bød på samarbejdspartnerne Apollo v. Frederik Bille Brahe, Sweet Sneak, Postevand og Sidseldraws. Sidstnævnte stod for fantastisk grafisk facilitering på dagen.

Den gamle Riddersal på Charlottenborg dannede rammen for det faglige indhold og deltagerne indtog frokosten i stedets smukke indergård.

Udover eksklusiv forplejning fra start til slut, kaffebar og gå-hjem-drinks, tog deltagerne desuden en skræddersyet goodiebag med hjem, som effektivt forlænger dagens oplevelse.

Konferencen igennem indsamlede Me & Alice deltagerinterviews og videosammendrag af høj kvalitet til Ennova’s egne kanaler.


Fotos: © 2018 Me & Alice